fredag 13 maj 2011

Jag har inte bröstcancer!

Jo....detta inlägg har jag haft upplagt i några dagar, men av någon konstig anledning har det raderats. Ingen aning hur det har skett.....om jag inte blivit censurerad pga rubriken.... ;-)
Då skriver jag väl igen - förlåt Kai och Mia - era kommentarer har också rykt!

Inte för att jag trodde annat men det är ändå skönt när brevet dimper ner i brevlådan. "Mammografin visade inga tecken på cancer i dina bröst" stod det med tjocka svarta bokstäver i rubriken. Så bra. Då var det avcheckat.

Hoppas på lika positiva besked på onsdag!

Skrev säkert något mer.....men det har jag glömt....


Marie

16 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna....

    Sköt om dig Jönsson.

    /Kai

    SvaraRadera
  2. Ett härligt besked i taget. Skickar styrke tankar till på onsdag. Kram Mia Maria

    SvaraRadera
  3. Hej Marie! Det var något med Bloggen som var avstängd. Det gick inte att kommentera heller. Men det var inte bara Din blogg, det var allas.Jag försökte varje dag. Skönt med positivt svar från mammografin. Håller alla tummar jag har för att det skall bli fler positiva svar på onsdag. Vilken dag åker Ni! Stor kram och lycka till från oss i Fullersta. Laila.

    SvaraRadera
  4. Hej Marie, vi tänker på dig och hoppas hoppas på positivt svar på onsdag. Sköt om dig och tänk på er underbara resa! Stora varma lyckokramar/ fam. Torbjörn

    SvaraRadera
  5. Åh, vad skönt att höra! =) Kram Carin

    SvaraRadera
  6. Kristina Hedberg Adamson17 maj 2011 kl. 16:39

    Hej Marie, tänker på dig i morgon och håller tummar och tår för ett positivt besked! Kram Kristina

    SvaraRadera
  7. Kommer att rikta alla bra tankar till dig imorgon när du ska få svar. Kram Johanna

    SvaraRadera
  8. Heja dig! Håller tummarna imorgon för bra svar. megakram från mig!

    SvaraRadera
  9. Imorgon kommer jag skicka de största kraft- och jävlaranammatankarna du kan tänka dig!
    Kramar från sara i göteborg som just nu visserligen är på semester i frankrike.

    SvaraRadera
  10. I morgon får du all vår energi, kramar Toini och Stefan Mildén

    SvaraRadera
  11. Idag håller jag tummarna lite extra för dig och hoppas du får det besked du önskar dig.
    kram Jaane

    SvaraRadera
  12. Tänker på dig/er idag Marie! Kramar

    SvaraRadera
  13. Idag håller vi tummarna så hårt det bara går ...
    miljoner styrkekramar från Fam Ohlsson

    SvaraRadera
  14. Tänker på dig lite extra idag och håller alla tummar vi kan!! Kram Fam Hansson (A-K, Anders,Ellen,Gustav o Alma)

    SvaraRadera
  15. Tänker på dig hela tiden och önskar sååå att du nu fått beskedet du längtat efter. Hoppas du får en skön födelsedag på fredag och en underbar semester!

    Många kramar från kusin Maria

    SvaraRadera
  16. Underbart att höra att du, ni och alla vi fick glädjande besked!
    Nu hoppas jag ni får en bra semester i Kroatien och att ni känner ro i kroppen att bara njuta och ha roligt!

    Živjeli!

    /Kusin David

    SvaraRadera