söndag 18 december 2011

Om jag bara kunde beskriva....

.....att efter en hel dag då jag
-mått så dåligt att bara resa sig ur sängen varit i stort sett en omöjlighet,
- knappt inte orkat krama mina barn
- inte haft en klar tanke i skallen
- varit så svag att jag är rädd att falla bara av att gå
.....att sedan få nya krafter och ha några underbara timmar tillsammans med familjen.
Att kunna sitta tillsammans med de andra och äta, skratta, berätta om roliga händelser för varandra, göra "gissa-färgen-på-ahlgrens-bilar-leken" och kramas.. Vi strök film/tv konceptet och bara hade det bra!! Jag hann känna att jag har lite kraft trots allt, musklerna går att väcka till liv.

Den lyckan går inte att beskriva men jag har upplevt den ikväll.... Och det är gott nog!!!

Kram

8 kommentarer:

  1. Hej Marie! Så underbart att Ni haft en härlig kväll och att Du mår så bra så att Du kan njuta fullt ut. Vi tänker på Er och kramar om Er allihop så gott det går så här på nätet. Laila och Rune.

    SvaraRadera
  2. Marie!

    Det är dom där små stunderna i livet, som gör hela skillnaden. Ska försöka ta tillvara dom lika bra som du. Och du, visst är dom vita godast! Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. kram på dig Marie, Mildéns

    SvaraRadera
  4. Låter härligt Marie!
    Gissa-färgen-på-Ahlgrens-bilar - leken låter spännande! Bra tips inför stundande ledighet:-)
    Det är så sant att de små och enkla sakerna med familjen är det bästa som finns, och det är de stunderna som man ska ta vara på!
    KRAM Annie

    SvaraRadera
  5. Det är ju i nuet vi lever, det har du ju lärt oss :o) Så njut av dina lyckobubblor!!
    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  6. Kramar till er alla, en extra styrkekram till dig Marie

    / Ragge

    SvaraRadera
  7. kära du, kram till dig!!!
    Var glad för det lilla och fokusera på det allra finaste i världen precis som du gör!

    SvaraRadera
  8. Åh Marie, jag har varit inne i ekorrhjulet med jobb&sjuka barn och inte varit här på evigheter - så får jag veta at ni gift er och ser underbara biler GRATTIS! Så härligt det såg ut. KRAMAR I MÄNGDER Katarina Ek

    SvaraRadera