lördag 16 oktober 2010

Till monstret

För svorordskänsliga - sluta läs!!

Satans jävla skitsjukdom!! Helvetes äckliga cellidioter! Håll er borta från mitt liv - håll er borta från allas liv!!

Ge fan i att stjäla min självklara syn på mig själv som 50-, 60-, 70-, 80- och 90-åring!! Ditt satans äckliga avtryck i mitt liv är inget vi bett om, varken jag, min älskade eller mina fina, fina barn. Vi hade det alldeles utmärkt utan dig. Faktiskt hade vi det så fantastiskt man bara kunde önska sig!

Se till att självdö om det nu finns ett enda spår av dig kvar i mig. Om du nu tvunget vill existera så ge dig på mördare, våldtäktsmän och andra elaka människor, men inte på oskyldiga snälla människor som bara vill gott. Framförallt - ge dig aldrig på ett barn, eller föräldrar till små barn eller förresten - sänk dig i djupaste havet och visa dig aldrig mer!!!

För övrigt har det varit en bra dag ;-) !

12 kommentarer:

  1. Marie....., på ren svenska: FY FAN..., vad du kan skriva!!!
    + allting annat som du e bra på.
    Jag håller med dig i allt vad du skriver, hade det bara varit genomförbart. Monsterhelvetet ska inte få knäcka dig, det kan den känna sig blåst på.
    Tack för den lilla mysiga stunden över
    pannkakor och DINGELINGSÅNG!
    Ni är alla så goa o gästvänliga o kramiga.
    Hoppas du får en satans go´sömn inatt Marie..., utan allt för mycket klättrande! Du vet, ont i benen.
    Förlåt att jag svär lite.., men det är ju lördagsnatt!
    Kram o gomorron på hela lilla familjen,som jag hoppas vaknar till SOLSKEN och FÅGELKVITTER o SOLROSOR på altanen, Blomflugorna har nog flugit mot Landskrona eller Glunslöv?
    VARFÖR HAR DU INTE TÄNKT PÅ ATT BLI 100 BAST mARIE??? Börjar du fega ur??
    Här får du iallafall kramar från en gammal käring. Ta väl hand om dom.
    Ha de bäst...,simma lugnt o sticka vidare. Du borde sadla om och öppna en garnaffär, skulle bli succe.
    Go´natt go´natt. Vi synes och hörs.
    Gerd.

    SvaraRadera
  2. Helig vrede, det är vad du visar. Rak, tydlig och säkert mycket mycket välgörande.

    SvaraRadera
  3. Härligt att läsa att du har sådan kraft. Bara ut med skiten. Konstigt nog känns det ofta bättre när man fått skriva av sig, eller bara gått ner till stranden o vrålat ut över havet. Det borde inte finnas någon sjukdom som vågar stanna i din kropp.
    Skriver under på varenda ord du skriver.

    Hoppas ni får en bra söndag o har samma underbara höstväder som det är i Stockholm.

    // Mia-Maria

    SvaraRadera
  4. Hej "Fightern"!
    Hoppas kunna ge dig lite extra power genom att säga att vi är övertygade om att du fixar det här! Tänker på dig varje dag!
    Kram Diana, Olof, Aron & Amanda

    SvaraRadera
  5. Camilla Wilensjö17 oktober 2010 kl. 15:26

    När jag läser, ser jag och hör musiken ur Rocky Balboa framför mig.. Bra Marie! Precis rätt inställning - på dem bara!
    Stor kram i solen!
    Camilla

    SvaraRadera
  6. Goaste Marie,

    Det har varit en helt underbar söndag - vilket härligt höstväder! Hoppas att du/ni har fått njuta mycket av det :-)
    Du, jag håller så med dig! J.vla skit monster som bestämt sig för att mucka med en snäll, söt, underbar sambo/vän/mamma som bara vill alla gott!!! Det är helt otroligt orättvist....
    Jag skickar styrkekramar i massor till dig, otroligt duktiga Marie, och till hela din fina familj. Kämpa, kämpa, kämpa - du får aldrig ge upp! Säg till om du orkar med en fika någon dag och vill ha någon att svära av dig ytterligare på. STOOOORA KRAMAR Ullis, Patrik, Alva och Eric

    SvaraRadera
  7. Aäääjjmen!
    Kämpa på , Marie.
    Kanske är inte framtiden självklar, men du kommer ta dig förbi denna sjukdom och stå inför livets alla helt vanliga val igen : )
    Du ska bli Tant!
    Kramar och Pussar från Petter & Elin o Julian, Moa, Frans

    SvaraRadera
  8. Go GIRL, vilken fighting spirit!!!!!!!

    KRAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  9. Mitt i allt kan jag inte låta bli att le och skratta.. Håller med dej Marie!!" Helvetes jävla skitsjukdom ...lämna alla ifred och hamna i helvetet, där hör du hemma!!!" Tänker på dej Marie!! Stooor kram Annika

    SvaraRadera
  10. Fy fan vad bra du är på att skriva!
    Du har aldrig funderat på att bli författare...? Jag håller helt med dig, cancer kan fara dit pepparn växer. Imponerande målbilder du har, och så klok och drivande du är trots att du är mitt i allt elände. Njuter av att läsa om dina framgångar, du klarar nästa utmaning också! Bättre rustad kan man inte vara.
    Kramis Malin

    SvaraRadera
  11. Hu ja väck med det äckliga monstret, monster ska hålla sig under sängen och inte titta fram och tittar de fram så ska de försvinna. Så tvi tvi väck med dig och besvära dig icke för nu är det bekämpningsdags på hög nivå. Massor av kramar och ännu mer energi genom cybern. KRAM

    SvaraRadera
  12. Jag håller med, du är riktigt duktig på att skriva. Jag visste du va duktig sånn generellt sätt, men inte att du va så duktig på att uttrycka dig med ord :-).

    Keep it up, Marie, och få skiten ut av kropp och sinn.

    Supertrevligt att se dig igen, hoppas det inte går lång tid till nästa gång.

    Take care, be safe and be strong.

    Du vet att vi är her om du behöver något.

    Kram Arnar

    SvaraRadera