tisdag 28 december 2010

Home sweet home...

Då var jag inlagd igen - samma avdelning och samma rum. Vi åkte ner igår och efter strålningen gick jag upp på avdelningen och berättade hur jag mådde. De fixade genast en sängplats och jag sov mig igenom dagen med ganska mycket smärtstillande. Strålning nr 15 har jag avklarat nu på morgonen och nu har jag fått testa något lyckopiller som man bli både avslappnad och mår mindre illa av. Jag känner mig mest hög!!! Har bett Calle skriva mer sen..... För nu ska jag vila.... Igen!
Kram

4 kommentarer:

  1. Vi känner med er hela familjen. Hoppas du känner dig bättre med lyckopillerna och att det ger effekt så eländet tar slut.
    Många kramar Anja

    SvaraRadera
  2. Goaste, finaste Marie,
    Jag lider så med dig! Förstår att du samtidigt upplever att det är ganska ok att vara där så att du får den hjälp du behöver även om du inte är med dina fina killar. Håller alla tummar vi har att det vänder....Du är en fighter!
    Varma kramisar från Ulrika

    SvaraRadera
  3. Kära vännen då! Hoppas verkligen att du snart är liite bättre. Passa på och vila dig och ta hand om dig. Kram Heidi

    SvaraRadera
  4. Kram kram kram kram kram och kram. Och en till.

    SvaraRadera