söndag 28 november 2010

Jippikaieeiiiiiiiii!!

Dagens värde: 0,65 och blåisoleringen är bruten!!! Nu ska jag ta en dusch och gå och möta mamma och pappa som tagit tåget hit!! Sedan ska jag avnjuta 2dl buljong. Detta blir en bra dag!

Eftersom man ännu inte vet om jag har någon smittsam bakterie i tarmen så är jag fortfarande gulisolerad, men det är mer för att skydda andra och ledsen men just nu tänker jag baaaara på mig själv. Jag får inte gå ut och sätta mig i det gemensamma rummet, vilket jag inte har något behov av ändå. Besök tillåtna men ska vara noga med handhygien är instruktionerna!!

Höres....

11 kommentarer:

  1. Vilka glädjande nyheter! Njut av dagen och buljongen. Kram Johanna 125

    SvaraRadera
  2. Det var det bästa jag hört på länge.
    Vilken lycka för dig att få krama om mamma och pappa.
    Hoppas ni får en jättefin dag tillsammans i sol och gnistrande snö.
    Kramar till er alla och grattis till det höga värdet. Gerd

    SvaraRadera
  3. Härliga nyheter Marie :-)
    Kram kram !
    Camılla

    SvaraRadera
  4. Goaste Marie,

    Så underbart att öppna din sida och mötas av denna härliga nyhet :-DDD! Hoppas att du fick njuta riktigt mycket av mammsen och pappsen. Bamsekram Ullis

    SvaraRadera
  5. Åhhh, vad roliga nyheter!!! Hoppas nu att du tog det lite försiktigt ute i snön, inte allt för många snö änglar!!! =)

    SvaraRadera
  6. LYSANDE!!! Heja uppåtgående värden!
    I går var jag i Görslövs Kyrka på konsert m Max o Filip (fick för mig att de skulle bekanta sig med andra makter)De ville gå efter 20 min - vilket jag var impnerad av- o vi vände hemåt o Sing Song. Annars har Fabian vattenkoppor och jag tvingar honom att ha hela pjamasen full av potatismjöl...
    Varma kramar från WienerL8 2 dgr kvar

    SvaraRadera
  7. Det låter bra det! På rätt väg alltså.....vi sitter här i Sthlm och tänker på dig, kämpa på!! Kram! /Niklas & Linda

    SvaraRadera
  8. Du är otrolig! Joggar runt i snön i Lund trots gulisolering...toppen! Själv har jag firat julens ankomst i Helsingör med goa fina danska släkten, som frågar mycket efter dig.

    SvaraRadera
  9. Godmorgon och kram :-) Eller du kanske sover..... För att jag ska hålla mig vaken på natten krävs dans och för dig krävs skype. Ny dag och nya värden. Håller tummar och tår för uppsnäppning även denna dag.
    Kramar i massor så klart

    SvaraRadera
  10. Heelt underbart ju!! Kram Heidi

    SvaraRadera
  11. Hoppas du mår lika bra idag, eller nej... bättre! Blir glad av att läsa om din framsteg:-)

    Kram, Carina

    SvaraRadera