lördag 6 november 2010

Liten vädjan...

Jag vet att ni är många som följer mig på denna blogg. Många läser och några känner att ni vill kommentera, alla ska verkligen göra precis som ni känner för. Vill ni bara läsa så är det det ni ska göra. För mig betyder det otroligt mycket att ni är med mig - på olika sätt.

MEN.... Eftersom jag är minst sagt social - och nyfiken - person och denna veckan och kanske många veckor framöver mest sitter hemma framför TV:n så blir denna blogg ännu viktigare för mig.

Därför skulle jag så gärna vilja se vilka som som läser. Kalla det egotripp om ni vill....

Ni gör som ni vill... Men jag bli väldigt glad om alla som läser just detta inlägg kan skriva sitt namn i kommentarsfältet och skicka iväg.

Det hade varit så roligt..... Bara en gång!!

Förresten så mår jag mycket bättre idag men är såklart svag.
Kram på er och ha en mysig lördagskväll!!

107 kommentarer:

  1. Henrik, Johans lillebror, läser numera också.
    Kram på dig från mig och Anna!

    SvaraRadera
  2. Din kamp engagerar och berör, din skrivarkonst är otrolig. När cancern är ett minne blott så skriv en bok.
    Hälsningar Eva, Willys dotter

    SvaraRadera
  3. Vi läser och läser och läser (och skriver något nån gång).
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Hej Marie!

    Jag Lasse och Ida läser allt<3

    Kram Kram Ninna

    SvaraRadera
  5. En dag utan din blogg är en tråkig dag, du måste fortsätta skriva långt in i framtiden. Tycker Kerstin (Calles faster)

    SvaraRadera
  6. Hej, Marie!
    Vi följer din blogg och hoppas att du snart
    mår bättre.
    Många kramar från Åsa, Tommy, Ida, Adam

    SvaraRadera
  7. Tänker på dig

    kram Irene

    SvaraRadera
  8. Marie..goa lilla brordotter.
    Jag är med dig både natt och dag känns det som. Du är så viktig i mitt
    liv. Du är KÄMPARTJEJEN som alltid
    GER JÄRNET..., TJEJEN som alltid fixar,ja Marie du är otrolig.
    Kramar i massor till dig och hälsa Calle och era pågar och ge dom oxå vars en kram från mig. Go´natt. Gerd

    SvaraRadera
  9. Följer plikttroget!
    Classe

    SvaraRadera
  10. Hej Marie,
    tänker på dig och läser din blogg nästan varje dag.

    Kram,
    Carina

    SvaraRadera
  11. Tänker på dig Marie och läser din blogg. Kram Jenny Rafstedt

    SvaraRadera
  12. Goaste Marie,

    Läser och tänker på dig alltid!
    Kramar till dig och hela fina familjen :-))
    Kram Ullis o hela fam Vedholm

    SvaraRadera
  13. Hej Marie.

    Vi tillhör också den skaran som läser och föjer alla dina framsteg.

    Kramar i massor

    Lotta & Kimme Bergdahl

    SvaraRadera
  14. Marie, vi läser allt jag å Måns!!!
    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  15. Hej Marie!
    Läser din blogg varje dag. En dag läste jag den på jobbet, gör jag aldrig om. Personalen trodde jag fått pollenallergi... Tänker väldigt ofta på dig och din familj! Stora bamsekramar NybyggarLasse

    SvaraRadera
  16. Hej Marie,
    tänker massor på dig och följer din blogg!!!
    Kramar från
    Tina Zinn

    SvaraRadera
  17. Hej Marie,

    Läser din blogg, kollar ständigt efter uppdateringar, skriver kommentarer i bland. Tänker på dig ännu oftare än jag läser bloggen, förstås! Hoppas du har krafter idag att orka njuta av höstvädret, om så bara sticka ut näsan och dra några djuuupa andetag. KRAM!! Erika

    SvaraRadera
  18. Hej lilla Marie!
    Så synd att du inte kunde vara med på Trivas och höra alla som sjöng och spelade.
    Dom var jätteduktiga.
    Fortsätt att kämpa på så hörs vi snart igen.
    Kram Anders(attebom) och Anette

    SvaraRadera
  19. Hej Marie!

    Jag och Micke är inne och kollar varje dag för att se dina kommentarer...
    Det hade varit kul och se/ höra bandet i fredags på Trivas,, men vi får göra det nästa gång,, för vad jag förstod var där fullt så det måste blivit succe´och succe´r brukar ju upprepas,,


    Kram Jessica Olsson (Eriksson, Lillebotn) =)

    SvaraRadera
  20. Hej Marie! Vi läser och kollar ofta hur du o dina fina killar har det. Kram Lotten och Joakim

    SvaraRadera
  21. Hej Marie,

    Jag kollar varje dag om du har skrivit och blir lite orolig om det dröjer för länge för då tänker jag att du inte mår så bra.
    Skönt att du mår bättre idag.
    Ha de
    Birgitta

    SvaraRadera
  22. Hej Marie

    Vi följer din blogg.Kollar ofta för se hur ni har det.
    Kramar familjen Johan Petersson

    SvaraRadera
  23. Hej vännen, familjen Freij håller sig uppdaterade med hjälp av denna allra finaste blogg. Självklart går inget upp mot en live kram;o)! Bloggen är så BRA, har hjälpt oss alla att inte bli för störiga tror jag. Vilken trevlig kväll det var på Trivas, men vi saknade förståss dig. Puss på dig och de andra godingarna i familjen// Jessica med familj

    SvaraRadera
  24. Hej Marie. Jag följer din blogg nästan varje dag för att se hur du och familjen har er. Jättemånga kramar från mig /Sofie

    SvaraRadera
  25. Hej Marie!
    Vi följer din blogg men skriver sällan kommentarer. Vill du ha sällskap på dina promenader eller bara lite bebisgos en dag så finns jag hemma varje dag.
    Kram Johanna och Henrik i 125

    SvaraRadera
  26. Hej goa Marie, din blogg är en otrolig källa till inspiration och jag läser med spänning för att se alla dina framsteg. Hoppas att du orkar uppdatera även nu under din behandling! Stora kramar och tack igen Agneta på jobbet

    SvaraRadera
  27. Hej Marie
    Läser allt, men kommenterar inte så ofta... men tänker mycket!
    Kramar Anette och Stefan Stoltz

    SvaraRadera
  28. Hej Marie, jag följer din blogg varje dag. Kämpa på och fånga dagen, kramar åsa

    SvaraRadera
  29. Hej !

    Fick höras om dig via andra föräldrar i Agnes klass.Håller alla tummar för dig.

    Kram Ingrid Richardsson

    SvaraRadera
  30. Hej Marie :)

    Har läst din blogg nästan sedan början men har valt att inte lägga någon kommentar eftersom vi inte känner varandra så bra :) men du ska veta att jag tänker på DIG och din familj varje dag. Du är en riktig fighter :) fortsätt med det. Dessutom är du väldigt duktig på att skriva! Ja Calle med förresten som skrev i början :) Hoppas vi ses i Rydebäck snart. Stor kram till dig och dina grabbar från Ingela (mamma till Cajsa som går i Maltes klass och gick på Myran)

    SvaraRadera
  31. Jag läser och tänker på er! Tycker att ni är fantastiska :-) Kram

    SvaraRadera
  32. Wow, äntligen kan man göra något för dig, så självklart kommer mitt namn med i en kommentar! Kommenterar ibland, läser regelbundet och tänker på dig ofta!! Stor kram Malin Mechler

    SvaraRadera
  33. Hej Marie,
    Jag följer din blogg och tänker mycket på er!
    Stora kramen från Susan Melker

    SvaraRadera
  34. Hej Marie, idag är första dagen jag läser din blogg. Jag vet vad som har hänt dig, men jag visste inte att du bloggade. Finaste du, du är en kämpe och detta känns otroligt ofattbart. Jag ska följa dig och jag lovar att kommentera. Du finns i mina tankar. Stora kramar från Jennica Andersson

    SvaraRadera
  35. Hej Marie!
    Jag tänker mycket på dig och läser din blogg.
    Tycker att det är kul att du är nyfiken på vem som läser:-)

    KRAM Annie

    SvaraRadera
  36. Hej Marie,

    Jag tänker på dig VARJE DAG! Läser så ofta jag bara får tid. Det är skönt att få veta, för man bryr sig verkligen men är så "svensk" (?)...... vågar inte störa er/dig för mycket för man föstår att ingen dag är den andre lik.
    Kram Jenny (Jimmie)

    SvaraRadera
  37. Hej Marie,
    Läser allt du skriver och tänker lite extra på dig när jag snurrar på mig joggingdojjorna för en tur i spåret :o) Härligt att se din kämpaglöd och hur du lyckas se på de mesta mörka stunderna i ditt liv med en glimt i ögat trots allt.
    Kram på dig //Kajsa

    SvaraRadera
  38. Hej du!
    Klart man måste "Ego-trippa" ibland - det är en input så god som någon annan!! :-)
    Både jag och Felicia läser och följer din kamp - och beundras av din styrka. Du är verkligen en inspiration för oss!

    Lisa & Felicia

    SvaraRadera
  39. Hej lilla Marie!

    Vi läser din blogg och tänker på dig varje dag, Du är en envis kämpe.
    Kram från Tomas Larsson med familj

    SvaraRadera
  40. Jag är med dig!
    Idag har vi inrett tujakojan, med kök, diskbänk, öppen spis o brevlåda - underbara barn. Så har Mange o jag njutit av att första gången ha en barnvakt i närheten Finn In eller Finn hem eller nåt i Lund o så biltvätten.
    KRAM fr WienerL8

    SvaraRadera
  41. Hej Marie,
    vi är med dig! Läser alla dina fina inlägg och tänker på dig och din älskade familj. Kram från Malin & Håkan

    SvaraRadera
  42. Hej Marie!
    Vilken respons det blev!!
    Klart att du ska va nyfiken på vem som är här!!
    // Linda..
    Ps. halsduken gav MINST 200 husmorspoäng!! =)

    SvaraRadera
  43. hej marie
    kollar efter uppdateringar nästan varje dag.

    dino

    SvaraRadera
  44. Kram från Annika å Ville

    SvaraRadera
  45. Skriver inte ofta men följer din kamp hela tiden/siv

    SvaraRadera
  46. Händer att jag läser :-) :-)......
    kram o kram o hoppas du får en riktigt bra dag idag, en timme i taget, en dag i taget.
    från Eriksson/Olofsson

    SvaraRadera
  47. Hej Marie,
    Du ska veta att vi tänker på dig och att vi är med dig varje dag! Vi följer dina framsteg hela tiden plus att jag får daglig info från mina skrivbordsgrannar... :-)
    Tusen kramar till er alla fem,
    Martin & Caroline

    SvaraRadera
  48. Hej kära Marie,

    Jag har läst, förstått och följer dig & din familj genom denna svåra men komplexa tid. Tänker på dig och det du går igenom - livet är så orättvist & oförutsägbart. Jag vet att det är jobbigt men jag vet oxå om man håller humöret upp kan man klara allt! Det känns som du verkligen gör det, din uppsyn har ju alltid varit så positiv och det kommer du att VINNA på!!!
    Skickar här några soliga och vintriga kramar från ett verkligt vacker vinter Helsingborg idag.
    Kram
    AnnA

    SvaraRadera
  49. Hej Marie!

    Jag har inte skrivit något än så länge, men läser din blogg när jag får tillfälle!

    Jag var med på Trivas på Råå i fredags och din Calle var grym! Men det visste du nog redan :)

    Önskar dig all styrka i världen!

    kram från "Lindas" Maria :)

    SvaraRadera
  50. hej Marie, vi läser så ofta vi är på nätet! Vi får uppdatering från Skåne kontinuerligt, så vi följer dig, vi tänker på dig ofta och mycket, du är bäst!! kram Lotta Christer Fanny Fia

    SvaraRadera
  51. Hejsan Marie!
    Läser och tittar hit. Du skriver fantastiskt bra. Stora styrke kramar Åsa Bergman

    SvaraRadera
  52. Hej Marie,
    jag tänker mycket och ofta på dig & dina fina killar!! Din blogg läser jag nästan dagligen och tänker varje gång "du är så duktig på att skriva Marie". Många varma styrkekramar / Anna Torbjörn

    SvaraRadera
  53. Hej Marie,

    Jag följer din blogg och tänker på dig. Din grundkondis ger dig styrka så snart ser vi dig i löparspåret igen.

    Kram Grete

    SvaraRadera
  54. Hej Marie,

    Läser din blogg och följer din kamp. Vi pratar ofta om er där hemma :)!
    Många varma kramar
    Jessica (Julius mamma)

    SvaraRadera
  55. Läser troget, känner med er och hoppas du ska hålla ångan uppe och blogga vidare. Du är så inspirerande!
    /Anna (Samuels mamma)

    SvaraRadera
  56. Hej, Linda heter jag och arbetar ihop med Lisa Johansson som visade mig din blogg. Kämpa på!

    SvaraRadera
  57. Hejsan Marie, läser och förundras över din styrka och ditt mod. Vi har barn i samma klass och din syster och min sambo samåker så det var på den vägen som vi hörde om din blogg.
    /Madde (Evelina C:s mamma)

    SvaraRadera
  58. Hej kära Marie,

    Jag läser. Lider med dig – och gläds med dig. Du är verkligen en kämpe! Tack för att du vill dela med dig!

    Stora kramar
    Anna (Nittve)

    SvaraRadera
  59. Hej Marie,

    Jag är med dig! Förstår din frustration över att få det så här tufft trots att du alltid varit så medveten om träning och kost. Men det kommer att löna sig ska du se. Du är fantastisk!

    Kram Åsa Hegelund

    SvaraRadera
  60. HEJ VÄNNEN !

    Är med dig på bloggen.Sänder styrke tankar till dig varje dag!
    Amanda berättade att Malte charmade Megamusiks elever totalt under rockskoleveckan.
    Jag förstår ju var rockgenerna kommer ifrån,efter Calles uppträde på Trivas.
    Blev imponerad , visste inte att Calle sjöng så bra. KUL!!!!
    Sköt om dig o dina fina killar.

    KRAMAR Annika Z

    SvaraRadera
  61. Hej Marie!

    Jag läser varje, varje dag och tänker på dig varje varje dag......men är usel på att skriva till dig! Nu gör jag det och jag hejar på er hela hela tiden!
    Stor bamsekram från Camilla Holmberg och La Familia

    SvaraRadera
  62. Hej Marie!

    Vi (fam Wahrenberg) läser här varje dag och hejar på dig. Helt imponerad av din styrka och positiva energi, vi är många som borde lära oss att uppskatta varje dag så som du gör! Massor av goa kramar Fam Wahrenberg

    SvaraRadera
  63. Nicke-nyfiken du är go du, kämpa på #9an.

    Familjen kronberg/Hafström

    SvaraRadera
  64. Hej Marie!

    Tänker på dig och dina killar!

    Styrkekramar från din syssling Annsofi

    SvaraRadera
  65. Hej Marie,

    vi tillhör också dem som följer alla dina steg och tänker massor på dig och din familj....

    Kramar från Ann, Lina (direkt från Indien) o Moa

    SvaraRadera
  66. Hej på er!
    Jodå, är med er på resan.
    Gott å se framstegen!!
    Micke Vesala

    SvaraRadera
  67. Här har du en till filur som följer! ;)
    Ska försöka få tag i Calle imorgon och bestämma mågon dag jag kan komma över så ni kan snacka in mig på min kommande resa :)

    SvaraRadera
  68. Ojojoj, här fick man scrolla ner långt... inte så konstigt, för vi är många som följer dig på din otroligt välskrivna blogg. Allt du skriver berör. Vi följer dig, tänker på dig och killarna. Hoppas att alla cyber styrkekramar når hela vägen fram till dig och ger megaenergi. Du är enorm! Stor, varm kram från Wilensjöarna

    SvaraRadera
  69. Käraste Marie, jag läser och våndas och lider och gläds ibland också med dig och tänker ofta på dig. Du är en makalös människa, så stark och klok och levande. Jag håller alla tummar jag har att snart få se dig på jobbet igen.
    Kram, Cilla

    SvaraRadera
  70. Marie - you rule! jag läser din fantastiska blogg när jag har lugn och ro runt omkring mig! STOOOR KRAM från Katarina Ek

    SvaraRadera
  71. Underbara Marie! Läser din blogg och tänker ofta på dig! Kramar i mängder Caroline Östman

    SvaraRadera
  72. Bamsekram från Pernilla i Göteborg om än några dagar för sent....

    SvaraRadera
  73. En lång scrollkram innan jag kan skriva Tina som tränar med Calle på Kaisho

    SvaraRadera
  74. Hej du glada Marie!
    Jag är en av många som läser din blogg.
    Klart att du får tillbaka tavlan.
    Kram
    Christel i receptionen

    SvaraRadera
  75. Hej på Dig Marie! Jag heter Kerstin och är väninna till Gerd (Vi bor i samma trappuppgång) Jag har träffat många av dina anhöriga och de imponerar stort på mig. Det gör Du också. Bäst tycker jag om att höra när Du är följsam mot ditt mående och lyckas få till det bra trots att Du tar det lite lugnare (än Gerd). Jag har fått för mig att ni är lika. Var rädd om dig och kramar från mig.

    SvaraRadera
  76. Kristina Hedberg Adamson9 november 2010 kl. 13:22

    Hej Marie, jag skickade en kommentar för några dagar sedan med det gick visst lite fel med tekniken för det kom inte med. Så här kommer en lite kommentar från mig (igen). Jag läser din blogg liksom ett antal (!) andra. Många kramar Kristina

    SvaraRadera
  77. Anna Rentschler Ågårdh9 november 2010 kl. 15:02

    Hej Marie! Jag och resten av familjen följer dig och din blogg:)

    SvaraRadera
  78. Jimmie. Hej Marie. Jag är här och läser ett par gånger i veckan, fastän jag blir uppdaterad av Calle nästan dagligen. Det är beundransvärt hur ni klara att hålla det alldagliga livet igång som ni gör. Ni är kämpar båda två. Krama till er alla Jimmie..

    SvaraRadera
  79. Kämpa på Marie. Jag läser dina inlägg och tänker på dig!

    /Johan B

    SvaraRadera
  80. Du är otrolig duktig Marie! jag läser din blogg väldigt ofta och jag &resten av familjen tänker på dig! Kram Ida Andersson

    SvaraRadera
  81. Hej Marie! sänder många styrkekramar.

    Anna-Karin H

    SvaraRadera
  82. Käraste Marie, Nu har jag läst ifatt efter någon veckas uppehåll. Du är så bra på att formulera dig, vad som sker och hur du känner. Tänker på er/dig ofta och sänder många kramar. /Carin B

    SvaraRadera
  83. Några dagar sen... men du och familjen finns i tankarna mest hela tiden.

    Många stora kramar från Malmö!

    Maria, Jesper & Lisa

    SvaraRadera
  84. Hej Marie!
    Vi träffades ju på Nannys, men jag drar mitt strå till stacken så du kanske kan nå 100 läsare?
    Jag läser nog en gång per vecka och ibland läser också Peter över min axel. Stora bamse kramar från oss på höjden.

    Marie&Peter

    SvaraRadera
  85. Hej Marie

    Kollar in i din blogg lite då och då för att "hälsa på". Om inte bloggen funnits hade jag varit mer orolig för hur då mår och undrat över vad för steg i din behandling du skulle göra. Nu kan jag följa din resa. Dessutom så finns det så mycket stark positiv energi från både dig och din familj, men också från allas kommentarer.
    Kramar Pernilla P

    SvaraRadera
  86. Hej Stora Marie! Jag har tydligen inte fattat tekniken för att få med mina kommentarer. Hoppas det går nu. vi håller tummarna och skickar kramar till er alla fem. Laila.

    SvaraRadera
  87. Hej Marie,

    Jag är också en av dem som följer ditt envisa kämpande mot de envisa cellerna nästintill varje dag.
    Har din sida som favorit, men denna hade fastnat på oktober vilket gjorde att jag har missat alla dina inlägg sedan den 31/10...

    Fortsätt att kämpa, du ska se att det ger utdelning.

    Vi ses säkert i Rydebäck!

    Kram Christina & Anders Ransed

    SvaraRadera
  88. läser om dig väldigt ofta och hoppas mina tankar når dig i energi! kämpa på, du fixar det!
    all din positivitet gör mig galen av hur stark du är.

    många kramar till hela dig och din familjk så klart...
    jeanette din frisör!

    SvaraRadera
  89. Hej Marie,
    Jag fick nyligen veta vad som hänt dig och idag fick jag länken hit. I allt det tråkiga och jobbiga du går igenom gläder det mig att läsa att du har så fantastiska människor kring dig. Jag beundrar dig för den kraft och beslutsamhet du har och för att ha behållt din humor igenom detta (skrattar fortfarande åt tavlan...).

    Många kramar från Annica (din gamla SST-kollega)

    SvaraRadera
  90. Hej Marie.
    Vi hoppas att din värsta ovän i dig försvinner snabbt o hälsan kommer åter.
    Många kramar från Kicki o Totte i Surahammar

    SvaraRadera
  91. Läser från storstaden men är med dig i Skåne

    Christian

    SvaraRadera
  92. Hej Marie, jag tänker mycket på dig, men visste inte riktigt hur jag skulle berätta det för dig - nu fick jag chansen. Fick höra av mamma om din blogg - vad härligt att du vill dela med dig. Din syssling i Stockholm Lotta/Lise-Lott

    SvaraRadera
  93. Kram på dig Marie!

    //Malin & Jens Vincent

    SvaraRadera
  94. Hej Marie!
    Vi läser din blogg, känner med dig, Calle och barnen och tänker på er jättemycket!
    Skickar varje dag varma och positiva tankar ert håll och är övertygade om att du övervinner detta!

    Stora kramar från Drazen och Veronica

    SvaraRadera
  95. Hej gumman,
    Hemma från semestern i Egypten och tillbaka i din blogg. Puss och kram / Lotta

    SvaraRadera
  96. Klart att jag följer dig och familjen via bloggen.Goda tankar till Er alla! Eva Nyhamnsläge

    SvaraRadera
  97. Jag terroriserar oftare på telefonen men när jag ibland inte får tag på dig så läser jag.
    Finns här varenda sekund, det vet du!

    Kärlek, ljus och värme,
    Favvokussen-Linda

    SvaraRadera
  98. Hej Marie,
    Jag följer dig via din blogg. Tänker mycket på dig och din familj!

    Kram/Lotta (Lassvik)

    SvaraRadera
  99. Hej vännen,
    jag missade det här inlägget innan. Självklart läser jag oxå! Tänker också mkt på dig!
    Stor kram Sara

    SvaraRadera
  100. Hej Marie,
    Läser nu när jag hittat var. Vi följer dig allihopa. Kramar Anja, Jonas, Sanna o Sofia

    SvaraRadera
  101. Hej Marie!!Och calle!
    Jag följer er kamp!!! Tänker på er!
    Ni e så starka kämpa på ...Ni e fantastiska!!
    Kram Camilla (Olivias Löfqvist mamma !!)

    SvaraRadera
  102. Hej Marie! Jag har aldrig träffat dig men jag har jobbat med Calle. Och Calle är en utav dom människor som alltid pratar sa gott om sin tjej. Har hört honom sa manga ganger säga att du är den mest fantastiska kvinnan i världen och han gör det med sadan värme o kärlek! Du later som en fantastisk tjej och jag hoppas att du snart blir bättre!!! Keep fighting! /Anna-Celinda

    SvaraRadera
  103. Så låååågt jag fick scrolla för att hitta en tom rad....
    Tänker, lider och gläds med Er.
    Sydmark mitt över gatan

    SvaraRadera
  104. hej
    Heter Kerstin Norelius och har börjat läsa din blogg nu.Önskar dig allt gott :-)

    SvaraRadera
  105. Har börjat att läsa din blogg, tårarna trillar. Kram Lina

    SvaraRadera
  106. Älskade Marie. Du är helt fantastisk, skickar massor med positiv energi till dig och din familj. Kramar Toini och Stefan

    SvaraRadera
  107. Läser din blogg! Tänker mycket på er. Kämpa på! / Maria Moas mamma

    SvaraRadera