fredag 10 september 2010

Härlig fredag

Idag har jag haft en toppendag tillsammans med min födelsedagsfirande ssyster. Efter Stenmassage på 50 minuter på Njuta Spa (tack kollegor) i stan gick vi en lång runda längs havet.

Sedan har jag bara varit....och kännt mig jättelugn och avslappnad nästan hela dagen. Nu på kvällen är även Calle och mina goa barn här hos syrran och äter gott och firar hennes födelsedag. Jag mår som en prinsessa och njuter av varje ögonblick.

Imorgon HIF med mina stora killar!
Inatt tror jag att jag skippar sömntablett!!

1 kommentar:

  1. Hej Marie,

    Vi håller alla tummar vi har för en lyckad operation. Det kommer gå bra och vi ser fram emot en uppdatering så snart det går.
    Vi tänker på dig.

    Kämpa på!

    Många kramar från Johan & Sarah

    SvaraRadera