söndag 12 september 2010

Incheckad

Nu har jag checkat in på mitt livs första "All inclusive". Mycket trevligt omhändertagande och havsutsikt från balkongen.... Skämt och sido... Nu kan jag inte göra med än att följa med och lita på läkarna. "Min" kirurg kom upp när han ändå var ute och motionerade och pratade med mig samt ritade på magen. Helt fantastiskt! Vid 8.30 börjar han operationen och sedan beräknas det ta ca 4 timmar, men det kan ta mycket längre tid också....

Snälla Goa fina alla - tänk på mig imorgon. Jag behöver er styrka!!

Jag har visat Calle hur man skriver här så kanske, kanske kommer det några korta rader under eftermiddag/ kväll.

Kram till er alla!!

16 kommentarer:

  1. Kram Marie!
    Klart vi tänker på dig!

    SvaraRadera
  2. Vi är där; tänk dig en cirkel runt dig med oss alla som älskar dig och ger dig krafter POWER tillsammans. Vi ses snart igen, kommer terra dig så fort jag får :-) Kramar från oss på Vången

    SvaraRadera
  3. Jag är med dig i tanken hela tiden - nu, i morgon och senare. När du vaknar upp i morgon eftermiddag (antagligen kommer det att kännas som om du varit ute och svirat en heeeel vecka)då kan du glädja dig åt att operationen är över. Ta sedan en sak/dag i taget! Saknar dig på jobb, ser fram emot en lunch! Kram

    SvaraRadera
  4. allra käraste Marie.
    Om det är någon vi tänker på i morgon..,så är det på dig.
    Det är din "TÄNK PÅ MIG DAG" i morgon.
    Allt, precis allt kommer att gå jättebra. Längtar tills vi får kramas,
    ja det gör din gamla dagmamma.

    SvaraRadera
  5. Vi tänker på dig i morgon och skickar dig alla positiva och varma tankar vi kan! Det kommer att gå jätte bra, lita på det!

    Kramar från fam. Johansson/Zinn

    SvaraRadera
  6. Har ställt in alla möten för att kunna fokusera på att tänka på dig idag :)
    Klart vi tänker på dig... allt vad vi kan!
    Ses snart!
    Hälsar Jens

    SvaraRadera
  7. Mina tankar är BARA hos dig idag. Idag kommer jag knappt och jobba, utan bara tänka på dig och överföra all min positiva energi till dig.
    Kram Heidi

    SvaraRadera
  8. Vi vet att din envishet och styrka kan flytta berg. Stor kram från fam Ågårdh.

    SvaraRadera
  9. Styrke kramar till dig Marie! Tänker på dig!
    Kram Åsa Hegelund

    SvaraRadera
  10. Skickar alla stärkande tankar och energier jag bara kan till dig idag ;o). Jag vet hur stark du är och att detta kommer att gå jätte bra. Vill också skicka tankar till din underbara familj som finns för dig hela tiden, ni är fantastiska.
    KRAM från Jessica

    SvaraRadera
  11. Marie,
    Jag har via Heidi fått höra om vad du/ni går igenom och du ska veta att du har alla mina tankar idag. Vet att du med din vilja och ditt positiva sinne fixar detta. Stor kram! /Susanne (på DAD)

    SvaraRadera
  12. Mina tankar är hos DIG hela tiden. Du fixar det här Mari, det vet jag.
    Många kramar från Camilla

    SvaraRadera
  13. Kära Marie!
    Det är så härligt att läsa dina rader! Vilken fighting spirit!! Men det är klart, är man en fotbollsspelare så är man.
    Tänker på dig och alla dina pojkar!
    Sköt om dig!!
    många kramar
    Lotta (på Myran)

    SvaraRadera
  14. Vi tänker verkligen på dig. Med din positiva energi kommer allt att bli bra.

    KRAMAR från Nyckelpigefröknarna

    SvaraRadera
  15. Hej Marie!
    våra tankar finns hos dig. Det här kommer du att fixa!
    Lillebror är just nu ute på gården och leker. Glad som en speleman, som vanligt..
    Hälsningar
    Ronny & Siv

    SvaraRadera
  16. Våra tankar har varit hos dej hela dagen Marie! Vi vet att detta ordnar sej!
    Hoppas Ni känner att vi finns till hjälp när helst det kan behövas. Kramar till hela familjen från Malin, Ola och barnen.

    SvaraRadera